Garantie

Geachte klanten,

 

Wij willen graag dat u over uw aankoop bij ALDI en de kwaliteit van onze producten heel tevreden bent. Mocht dit toch een keer niet het geval zijn, dan bieden wij u met de „ALDI Garantie" een eenvoudige omruil-/garantieregeling aan.

 

Levensmiddelen die u bij ons gekocht heeft, kunt u altijd en zonder vertoon van uw kassabon teruggeven.

 

Alle door ons bovenop het voedingsassortiment verkochte producten kunt u in alle ALDI filialen teruggeven binnen één maand na de aankoop, zonder opgave van redenen en op vertoon van uw kassabon. De aankoopprijs wordt dan aan u terugbetaald.

 

Gelieve voor artikelen met garantie de garantiekaart en de kassabon te bewaren zodat u zich indien nodig kan wenden tot de in de garantiekaart vermelde klantendienst van de fabrikant.

 

Volgens contractuele afspraken tussen Aldi en de fabrikant staat deze laatste in voor o.m. de gratis herstelling of vervanging van defecte toestellen. (Wat te doen in geval van defect?)

 

Vanzelfsprekend wordt er door deze speciale garantievoorwaarden geen afbreuk gedaan aan uw wettelijk rechten als consument.

 

In elk geval helpen onze medewerkers in onze ALDI filialen u zeer graag verder.

Wij kijken uit naar uw bezoek.

Uw ALDI-team